مصاحبه آرشیو خبر ها
بونوچی: انتقادات را می‌ پذیرم!

بونوچی: انتقادات را می‌ پذیرم!

 

فصل گذشته پس از سپری کردن یک فصل در میلان دوباره به این تیم برگشت با این حال از عملکرد خود در فصل 2019‐2018 راضی نیست. مدافع 32 ساله یووه هرچند فصل گذشته همراه با بانوی‌پیر موفق به کسب اسکودتو شد اما با انتقادات فراوانی در خصوص عملکردش مواجه شد. فشارها بر او تا حدی پیش‌ رفت که حذف یوونتوس در کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان به نمایش ضعیف او نسبت داده شد.

 

در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های سری A؛ لئوناردو بونوچی با پذیرفتن بسیاری از انتفادات فصل گذشته در مورد او، در گفتگویی کوتاه با شبکه تلویزیونی Sky Sport Italia از تلاش‌هایش برای بازگشت دوباره به فرم ایده‌آل سابق صحبت کرده است.

 

انتقادات را می‌پذیرم! فصل گذشته به اندازه کافی خوب نبودم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا در فصل جدید به سطح دو سال قبلم بازگردم. تمام خواست من کمک به تیم برای دستیابی به اهدافش است. زمانی که فصل آغاز شود بهتر می‌توانیم در خصوص این اهداف برنامه‌ریزی داشته باشیم. اما از منظر شخصی؛ بازگشت به دوران اوج و ارائه بهترین عملکرد، مهم‌ترین هدفی است که برای خودم در نظر گرفته‌ام.

 

گفتنی است لئوناردو بونوچی پس از حضور هفت ساله در یوونتوس (2010 تا 2017) ، در آغاز فصل 2017‐2018 تصمیم گرفت به باشگاه میلان بپیوندد. اما پس از حضور یک ساله در این تیم بار دیگر به یوونتوس بازگشت و در فصل گذشته 29 بار برای بانوی‌پیر به میدان رفت و موفق به زدن سه گل برای این تیم شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: